paint me paradise

Jag och tecknat

2010-09-06 @ 14:46:43

Hejhopp! Idag har jag stora nyheter!

Idag tittade jag på tecknat (som vanligt) och jag förstod en hel serie!! Oj, oj, oj! Jag minns inte vad serien hette men det handlar om en helt obscen unge som hela tiden visar sin röv (??)

I detta avsnitt låg han och sov och drömde om ett möte med en äldre kvinna, medan han var i drömvärlden plågade hans lillasyster honom på diverse sätt. Exempelvis så kissade hon på honom, men i han drömvärld var det bara kvinnan som spillde varmt te i knät på honom. Och så fortsatte serien.

Självklart kommer den orsprungligen från Japan och är helt fruktansvärt tecknad.

Ichigo, om du läser det här så har jag försökt få tag i dig! Mail me!

Om strax under en timme sticker jag till den ännu outforskade grannstaden Santander ENSAM!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jordgubbsjag

mailsvar: yes yes a thousand times yes! eller i vilja är jag med!!!!!!! men rent ekonomiskt måste jag fnurla lite. Dock: det fixar sig nog.



yäää :D:D:D:D

2010-09-06 @ 21:20:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback