paint me paradise

I'll be thinking of you

2010-09-22 @ 18:45:00

Jag är en mycket lojal person. Mycket. Jag ställer upp för de som finns där för mig och de som håller ord. Jen-chan har alltid (nästan alltid - du var inte där när jag satt och stortjöt på mitt golv med kraftiga brännskador efter kokande vatten över händerna - but then again hur skulle du veta?) funnits där för mig.

Nu har olyckan varit framme som den ofta är och hennes mormor ligger på sjukhus. Jag vet inte hur allvarligt det är och jag kan inte göra mycket härifrån - but I'm thinking of you.

<3

På en lite gladare not än moll - Förhoppningsvis kommer Jen-chan ner till lilla Novales i november. Jag håller tummarna för att allt ordnar sig.

Jag inväntar också nyheter från kära Ichigo som jag saknar som tokig. Dig vet jag redan att jag kommer få träffa snart - frågan är var och när. :)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback