paint me paradise

I totally have 3 spanish friends

2010-09-24 @ 09:34:52

Jag har till och med dem på facebook. *cool smile* De hade gått och frågat coachen om mitt efternamn som han kom ihåg - fast jag bara sa mitt efternamn en gång och vi skrev inte upp det någonstans. Yeah, way to be remembered.

Och jag pratade med Roberto så troligen har jag en gitarrlektion på tisdag. And also jag hoppas på att ordna någon klättringsexpidition med den spanska mästarinnan, tydligen sticker hon iväg åtminstone varje helg. Can I get another, Yeah?!

Sedan pratade jag också med mammans syster - som hittade ROLLERBLADES åt mig i Santander, hon skulle dit nu under helgen så hon skulle köpa med sig dem! Jag har redan sett dem på bild, vita klassiska med skosnören och hjul i guldfärg. Jag kan bortse från guldfärgen eftersom att priset var endast 35E!

Så jag sa till Roberto igår, om jag försvinner från träningen är det endast för att jag brutit något. Han nickade och verkade tycka att det var helt rimligt.

Mammans syster visade mig också sin lägenhet som ligger mitt i Torrelavega och hon och henns VRÅLSNYGGA pojkvän (de har varit tillsammans i 12 år tydligen) har till och med ett gästrum och sa att om jag är här någon kväll/natt så är jag välkommen att crasha där. Hon sa att jag även kan få hänga där när jag har ca 2 timmar att ta död på innan träningen på tisdag och torsdagar. :)

My luck is supernatural. Så om någon pallrar sig hit i nyår så är alla problem lösta men Ichigo, jag hoppas fortfarande på alternativ 2.

Idag är det en regnig dag, grannen klipper fältet intill och det väsnas alldeles för mycket. Och ett stycke barn ligger brevis och skriksjunger till Ba ba blacksheep som olyckligtsvis spelas från min dator.

Så fort morsan kommer hem i eftermiddag tänker jag sova -.-' åtminstone någon timme.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: OKEJ ICHIGO DÅ

wööö friendsies!!! :D jag har också nya polare, skitskumma människor. Nu ska jag berätta om dom. haha. (eftersom du inte är inne på msn & jag har tråkigt).



Okej en är typ en sinnessjuk mix av mig & en gammal gubbe i mittbena (& hans look är verkligen permission-från-ålderdomsfängelset), han älskar "tung hiphop" & säger PANG!! varje gång vi är klara med ett grupparbete. En tjej sa till mig att jag är lik en skitsnygg brud så henne gillar jag bah för att. Plus att hon tycker jag är asrolig vad jag än säger. Sen enhörningskillen i grön tröja & mustasch :D behöver väl inte förklara varför jag gillar honom. OCH sen!!!!!!! en kille som jag träffade på krogen är asrolig & kan typ stämma sd för nåt publiceringsbrot!!! så han är i princip Jesus för mig, fast utan religion & skägg. over & out.

2010-09-24 @ 12:29:06

Postat av: mira

Först vill jag bara inflika, du inser väl att du hade kunnat bara maila? Eller skriva ett offlinemeddelande? Fast du vill säkert inte höra något i stil med det så stryck allt -



friends just for you, låter som Gud skapade dem som dina får att valla. Go for it. Ingen av dom låter särskilt snygg dock, speciellt inte gröna trönan med mustasch snubben.

2010-09-24 @ 15:18:18

Postat av: i

nej lalala hörde inget av det dära va.



jo men krogkillen är rätt söt & mustaschmannen är så klockren!!! skulle inte ändra på ett hårstå på den varelsen. snart är vi bff:s :D

2010-09-25 @ 17:21:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback