paint me paradise

Helt ärligt, kunde livet vara slappare?

2010-09-18 @ 15:53:10

Jag är känd för att vara en milt sagt ganska slapp person, detta måste ändå vara min absolut slappaste lördag i mitt liv (från den tid jag var ett foster)

Vaknade utan klocka halv 10, klev upp, käkade frukost, sa hej då till familjen som skulle till byn på toppen av berget. Jag valde att inte följa med, det var mulet och jag visste inte hur jag skulle fördriva tiden där. Soo, efter frukosten gick jag upp på rummet... och sov en stund till X)

Nyvaken klampade jag ner och kollade vädret - nae fortfarande molnigt - så jag sov ytterligare en halvtimme till. Efter det käkade jag färdig pizza med egenpressad apelsinjuice med byrackan som sällskap.

Jag skäms för att erkänna det men jag kollade på Hanna(h?) Montana under förmiddagen, jag måste säga att det är inte i närheten av det sämsta programet jag utstått under mina nästan 3 veckor i Spanien.

Nu har vädret klarnat upp och efter en timmes latande i solen med musik så sitter jag fortfarande på tomten och skriver detta blogginlägg.

Jag har för mycket fritid här nere - imorgon ska jag baka en paj. Vore inte det coolt om nån av er bara satte er på ett plan och kom och hälsade på mig?? Fan vad obotligt chockad jag skulle bli. Bara så ni vet är tydligen flygbiljetter hit under oktober månad tur och retur för under tusingen.

Nu ska jag sola en shtund till, efter det ska jag sätta på en japansk film - någon av de jag samlat på en lista. Denna lördag är en utmärkt filmlördag.

Jag måste utdela ett stort AAAAAAAAAAW åt Ida som faktiskt ringde mig härom dagen - URGULLIGT!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback