paint me paradise

Ganska händelselöst i SOLIGA Novales

2010-09-02 @ 17:22:24

Ganska händelselös dag faktiskt, efter lite passande av ett stycke barn och lite Futurama så pallrade jag ut min röv och parkerade den på gräsmattan och läste ut Lover Unbound. Jag borde antagligen stoppa lite info om den i inspirations kategorin här på bloggen - när jag orkar.

Idag har jag varit i fullfledged zombiemode. Jag försökte förklara vad pyttipanna är idag, vad heter det på engelska? Verkar inte finnas ett spanskt namn för det i alla fall. Helgens planer är bakning och en tripp tillgrannstaden Santander samt träning på söndag morgon -.-' KLOCKAN 10.

Jag låg ute och svettades i solen när katten kutade förbi med en syrsa på 1,5 dm. Okej tänkte jag då. Btw: äkta strandväder idag X'D såg att det var ca 4 grader i Sverige inatt. Suckers.

På tomten finns ett valnötsträd. Dagens upptäckt typ.

Jag ville slänga upp bilder men tydligen är det teknikstrejk i det här rummet, jag håller just nu på att tanka ner ett jädrans program till Nikon så jag kan föra över bilder.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hanananana

kakelplatta = tile? eller? ja det är hemskt väder :,(

du verkar ha det mysigt poodle, härligt!



Well, för att klippa till jakten; hur ser mans-terrängen ut egentligen? :D :D :D tänker mig en tapasvariant när jag kommer & hälsar på XD

2010-09-02 @ 21:25:35

Postat av: Mira

Du vet vad tapas är va? XD smårätter basically.Du tänkte dig alltså en buffe med män utradade för dig?

2010-09-02 @ 23:25:49

Postat av: h

HEHEHE

2010-09-03 @ 19:54:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback