paint me paradise

Escuantes(?)

2010-09-04 @ 23:18:21

Ännu en gång ifrågasätter jag min stavning. Har ni märkt en försämring av stavning och meningsuppbyggnad på bloggen på sista tiden? Nej, vad bra. Då lämnar vi det där.

Vi var vid en liten by där mamman hälsade på sin släkt och jag fick en guidning hur området såg ut och pappan sa "det går inte att gå vilse" och så skulle jag iväg på promenaden. Gå till höger!! Jag var 300% säker på att man skulle svänga till vänster... MEN jag gick åt höger ändå and what do you know det stämde *gapar av förvåning*

Jag tog en sväng till fyren, fortsatte sedan längs kustlinjen till den stora klippan där ett minnesaltare var byggt (pappan upplyste mig om att det var ett utmärkt ställe att begå självmord eller göra sig av med en besvärlig pojkvän på) men någonstans längs vägen hamnade jag lite.. fel...

Suck, jag hamnade på klippan brevid -.-' den var uppbyggd av vita stenar och var lite mindre "stupigt" och "självmordscentrum".

Eventually hamnade jag på rätt klippa, och pallrade mig ännu en gång fel väg tillbaka längs strandkanten. De sista två timmarna tillbringade jag på stranden med att lyssna på Loke, plocka snäckor och steka i solen med tårna i vattnet.

Farsan här har förresten ett utomordentligt ordförråd i brittiska svordomar/oförskämdheter. "you twit", "brilliant", "fat fucker" & "what a doris" X'D Jag funderar på att göra en dagens citat på honom. Vad sägs?

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback