paint me paradise

Crash course

2010-09-18 @ 22:18:23

Nu inväntar jag Jen-chan på msn och sedan ska jag kicka igång en av filmerna på min "fördriv tid och kolla på dom här" lista med japanska filmer. För långt namn?

Filmen heter Boku wa imouto ni koi wo suru eller för er idioter vars språkkunskaper är mer begränsade - I love my younger sister. Jag måste erkänna att jag bara skummade igenom plotförteckningen men det handlar om tvillingar, en kille och tjej varvav den ena älskar den andra på ett icke syskonsätt.

Jag vet inte vem av dem det är eller hur historien urartar men tydligen fick filmen 4 av 5 stjärnor och jag gillar tvillingar så det känns värt att spendera en kväll att titta på. Och let's face it, jag har inget annat att göra. HALLÅ, fotade spindelväv tidigare idag -.-' what does that tell you?? Either that I'm very artsy or bored as fish. (Istället för fuck - neat, ne?)

Ikväll lärde jag mig klockan - crash course, tillbringade ca 10 minuter and now I know it. Yeah. Los simpsons är förvånansvärt lärorikt med verb och jag såg Sponge Bob igår, vet ni vad det heter på spanska?? Bob Espanja X'D
Hysteriskt!

Förresten alla ni som saknar mig... Eller som vill ha julklappar i år - I'M TAKING IN WISHINGLISTS NOW!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen-chan

MENOS ! Det enda jag kommer ihåg från när jag lärde mig klockan

2010-09-19 @ 15:59:06

Postat av: hanna

HEHEHHEE bored as fish XD classic!



& jag vill bara ha spansk skit!! kläder &/eller huvudbonader så att jag kan klä ut mig till spanjor när lusten faller på.

2010-09-20 @ 22:03:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback