paint me paradise

Bushido Gym

2010-09-02 @ 23:54:44

Jag blev utstirrad som ett naket, överkört cirkusfreak med styltor på sig på ett torg innan passet började. Snubbarna poppade in efter varann, jepp inga killar utan riktiga typiska tro sig vara män snubbar i 30+ åldern. De samlades i en grupp medan jag stod en bit bort och försökte se ut som att jag hängde där hela tiden. Anyhow så kan jag bara ana att de försökte klura ut WTF jag gjorde där.

Passet satte igång - uppvärmingen bestod av att springa runt och med jämna mellanrum, ca var 30e sekund skriker tränaren "hoppa", "byt håll" eller "armhävningar" vilket självklart resulterar i att alla stannar och gör som de blir tillsagda, med detta sagt innebär det också att jag springer in i någon stackares rygg. Efter 2minuter lyckades jag klura ut tajmingen och undvek att springa på någon.

Meh, meh vad ska jag säga om passet i övrigt? Hårt, mycket fysblandad, allmänt tråkigt men bra inför match minus sparringsaknaden. Ingen av killarna ville träna med mig, SURPRISE. Jag hamnade med en kickboxnings oskuld som sen tränaren bytte ut till en av tävlingskillarna - jag gav honom instruktioner men 5 minuter till och jag hade knockat nybörjaren -.-' idiot som inte lyssnar.

Hur som, tävligskillen hade väl i uppdrag att testa mig gissar jag, mest för att han sparrades en kort rond med mig och tränaren frågade om mig av killen. Lite fattar jag!

Jag vet inte hur det hände men killar erbjöd sig att följa med mig en bit på vägen när de fick reda på att jag inte hade ett skvatts aning om hur man hittade i Torrelavega. (Men jag blev hämtad med bil, luucky) Och ni vet alla att jag har match i oktober så nu blir jag skvallerobjektet kommande tiden. -.-'

The good things have shadows.

Imorgon uppladdar jag bilder, kan någon frigging ge mig en sida så jag vet hur jag laddar upp videologgar?? Och also VAD FAN SLÅR MAN FÖR NUMMER FÖR ATT TA SIG TILL EN SVENSK JÄKLA MOBIL FRÅN SPANIEN?? *ögon poppar ut av frustration*

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

VIDEOFYME. tror jag, google is your friend as they say

2010-09-03 @ 00:27:06

Postat av: Anonym

dum bom det är ju +46 och så tar du bort första 0 :P

så är det väll när man ska ringa någon hihii kramisar Ida

2010-09-03 @ 10:44:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback