paint me paradise

Baywatch stranden

2010-09-05 @ 22:21:28

Dagens top farsan svordomar:

1. En cyklist har stannat på vägkanten och njuter av den vackra vyn när vi kör förbi
"Stop in the curb. Yeah, do that. Brilliant. That's a good place to die."
2. Grannhundarna löper. "bitches in heat"
3. Fucking madrellanos (stavas eventuellt inte så) om en man som parkerat bilen för nära gatan
4. En långsam bil. "You bloody doorknob"
5. Det här är inte en svordom men det är roligt ändå. "On sundays the average age on the road is like 90"

För övrigt så top vi en biltripp till en strand ca 1 min härifrån, den var hur lång som helst, sträckte ut sig i evigheter. Vi promenerade längs strandkanten och sen låg jag i solen och läste Liftarens guide till galexen. Den enda svenska boken jag tog med mig hit. Ni anar inte hur svårt det är att bolla 3 språk.

Annars så har tiden förflutit med att jag legat och latat mig i sängen med senaste One Piece avsnitten och nu också de gulliga yaoioneshoten som Tojitsuki Hajime skapat. Ca 50% är bra historier men alla är underbart tecknade, väldigt Sumomo Yumeka över det hela.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback