paint me paradise

Bara en mulen torsdag

2010-09-23 @ 15:18:42

Good day to you sir. And you as well.

Jo men jag har faktiskt inte så mycket att berätta för er. Vädret är lite mulet idag men jag och snorvalpen tog vår en timmes promenad ändå - det hjälper mig att lära mig hitta här i byn och fördriva tid.

Jag har träning idag, jag hoppas att min kickboxningsmästarinna befinner sig där så jag kan utbyta mailadresser med henne. Jag vill sååå ut och klättra mohahaha. *vansinnes skratt*

Jen-chan väntar på ytterligare kapitel från min novell, well hon får vänta mer. Jag har nämligen inte skrivit ett ord alls sedan kapitel 2. Jag är hemskt ledsen och om du vill lägga skulden på någon gör det på de koreaner som skapade serien You're beautiful som jag absolut avgudar. Den har allt, söta pojkar, musik och humor hihihi!!

Och nu måste jag sticka - inte för att jag har något att uträtta - avsnitt 4 väntar inte tålmodigt på mig.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback