paint me paradise

9th of october - we fight

2010-09-29 @ 23:50:39

Jahapp. Det verkar vara ganska så settled nu då.

Tränaren - Pedro gjorde beslutet åt mig. Han kom fram till mig igår kväll och förklarade för mig att jag ska ställa upp och tävla - på spanska. Och jag förståd inte riktigt det förrns någon översatt till värdelös engelska. Och det tog ytterligare tid för nyheterna att sjunka in.

Hittills vet jag: Det är någon form av InterClubsomethingsomething. I Bilbao. (ca 2 timmar härifrån med bil) Och vi åker med Pedros bil. Och det kostar inget.

Smådetaljer som tider, VEM jag ska möta. I VILKEN VIKTKLASS jag ska fightas eller REGLER har jag absolut ingen aning om. Så imorgon släpar jag in farsan till Bushido och han får leka tolk!

Jag är lite smått tveksam över om han ens lyckas hitta någon i min size. Jag kan nästan satsa pengar på att jag får gå upp en viktklass -.-' Jag är också ganska säker på att det inte är många fler tjejmatcher - om alls några fler.

Sverigetränaren har fått den lilla informationen jag har och kommer med uppmuntran. Känns bra. Jag fightas i Fight Club shorts!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback