paint me paradise

Storm inatt!

2010-10-04 @ 14:50:14

Tydligen har det stormat som tokigt i natt, jag säger tydligen för att jag inte märkte av det överhuvudtaget. Mest för att mitt rum har en awesome placering på andra sidan så vinden slår inte emot mitt fönster. Jag fick höra från föräldrarna hur grenar hade blåst ner på vägarna och gjorde det svårt att komma fram. W-O-W. Jag märkte inget alls.

Jag måste bara säga, en av de bästa grejjorna med det här jobbet är ATT INTE BEHÖVA GÖRA SIG ORDNING. Om jag vill så kan jag knata runt i pyjamas hela dygnet om jag skulle känna för det. Dock gör jag det inte... Bara till 1-2 på dagen. Och sen återvänder jag till pyjamasstadiet runt 7-8 X'D om vi inte ska iväg någonstans förståss!

Fick lite trevliga nyheter så här på eftermiddagskvisten - Jag ska på min FÖRSTA GITARRLEKTION på torsdag! X)

Och eftersom att jag inte har någon riktig kalender så ligger jag lite efter men... Är det inte Halloween snart? *längtar*

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback