paint me paradise

Still alive and kicking

2010-10-13 @ 23:06:14

Jag har inga bra ursäkter alls till varför jag inte bloggat så aktivt på senaste tiden, jag må inte ha några bra ursäkter, men ursäkter har jag ändå.

"Det krånglar att skriva på min dator - bokstäver försvinner"

"Jag har haft fullt upp"

"Jag har inte mått så bra"

Jag hatar ursäkter. Sanningen är:JAG KÄNDE INTE FÖR DET. Och så var det med det. Är väl inte svårare än så?

----------------------

To some kind of point med inlägget. Hösten har anlänt i norra Spanien. Det är "bara" 16-19 grader om dagarna (ler inombords åt Sveriges klimat - then again not smiling när jag tänker på mitt vinterbesök dit)

Löven har skiftat färg till en vacker röd nyans utomhus, inte som den typiska bruna som kännetecknas på löven i Sverige. Problemet är nog att hösten i Sverige är för snabb, den stannar aldrig utan breezar förbi bara. Här smyger sig hösten på. Så imorgon (om vädret tillåter) sticker jag ut med barnvagnen och fotar (känner mig astöntig med barnagnen -.-' tur att det är en by)

Also, det är jätte söta får i hagar här i byn. Jag vill bara säga... ALLT NI LÄRT ER ÄR LÖGN. Får har svans. Inte en futtig stump. Uta svans. Lång svans. Nästan ner till fötterna/klavarna(?) lång svans. Fotobevis kommer snart!


Permalink Dagens noteringar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hanna

kanske annan sorts får? menar varför gå genom besvär att kupera varenda fårjävel i sverige, åh får håll bara av tänka på det.

2010-10-14 @ 23:30:05

Postat av: mira

Jag är också mycket konfunderad utav detta! Det kan vara en enorm konspiration.

2010-10-15 @ 00:17:29

Postat av: j

news flash; det finns får med långa svansar här i sverige också, hela tio minuter ifrån nysättra

om jag mot alla odds råkar åka förbi så lovar jag att göra allt i min makt för att fånga det på bild OCH, tro de eller ej, lägga upp bilderna för allmän beskådning inom en vecka. o ja, det sista var en menat som en pik

2010-10-17 @ 01:12:17
URL: http://bruisedinnocence.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback