paint me paradise

Sååå trött - kort update - håll ut!

2010-10-28 @ 00:30:22

Halloj, jag kan knappt hålla ögonen öppna så jag skriver en kort update tills imorgon när jag utlovar (jag kan ljuga) bättre inlägg.

Jag vill inleda med att säga att, JAG LEVER! Och är till större delen oskadd efter klättringen, även om jag håller fast vid att jag kan ha förlorat några fingeravtryck för alltid. Nu tänker ni att det är omöjligt, men allvarligt talat, har någon verkligen provat att skala av tillräcklig många lager hud för att ta reda på det? Det gör i alla fall bajsont att skriva på tangenterna. MEN

DET VAR DET ABSOLUT COOLASTE OCH LÄSKIGASTE JAG VARIT MED OM!! LÖVED IT <3
(Mer detaljer när jag får bilderna från Alexia)

Annars:
#Vansinnigt lång arbetsdag idag
#Jag såg en bebisåsna! (Cutest EVER - lovar fotografera nästa gång!)
#Jag gick i t-shirt och tights idag och svettades X'D
#Jag avskyr "hör du mig-ja-hör du mig-ja!-hör du mig nu?-JA!"konversationer
#Mina flygbiljetter ordnas imorgon <3

Sov gott allihopa! X)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback