paint me paradise

My confidence is back - and it brought back-up

2010-10-01 @ 20:25:21

YEAH BABY! Livet leker verkligen! Är ledig sedan ganska många timmar tillbaka och jag har hunnit med följande:

+ Fått en inbjudan att sticka och klättra imorgon - tackade dock nej - fokus på match nu

FUNFACT ABOUT MY LIFE:
Jag hade aldrig något att göra under helgerna i Sverige. Ingen träning och oftast inställda planer. Så jag tillbringade oftast lördagarna halvdöd hemma. Här har jag alltid någonting på kroken.

+ Dubbelkolla alla bokningar inför Madrid - Loooking ghooood
+ Ställt mig på vågen. 47kg.

FUNFACT ABOUT MY WEIGHT:
När jag gick min andra match - för ca 2,5 år sedan vägde jag 37kg med kläder (tjocktröja&långbyxor)
37kg. Trettiosju kilo.

+ Varit ute och sprungit med fransk hiphop i lurarna
+ Tagit en underbar dusch

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen-chan

let me in = låt den rätte komma in. svenska vampyrboken, ringer de nån klocka än? samma snubbe som skrev den där andra boken du läste i skolan, hantering av de odöda (?)

2010-10-02 @ 14:30:06

Postat av: Mira

Gör dom den på engelska nu? förvirrad Den var skapligt bra - läste boken och såg filmen. Trodde inte det var något för dig?

2010-10-02 @ 15:23:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback