paint me paradise

Känslomässig bergochdalbana

2010-10-09 @ 21:19:12

Det har varit en mycket lång, förvirrande, glädjande etc etc dag. Min hjärna har liksom inte hunnit hantera allt som hänt så den är fortfarande knuten i någon form av seglarknut som förhindrar ordentlig tankegång.

Låt oss sammanfatta lite.

Senaste tanken. MYCKET OROLIG - min föredetta granne driver med mig och skrämmer mig om tankar jag inte ens vill sätta ord på -.-'

KRAFTIGT OROLIG - Aki har precis genomgått en breakup - which sucks. Så det kanske slutar med att jag får ner en Acki hit ner. :) Om du läser det här, tänker på dig!!

DET HÄR FUNKAR INTE - Låt oss bara hålla oss fast vid förvirring för kommande händelser!

- Min match var mot ett proffs. Fick jag veta efteråt tillsammans med övrig information de missat nämna som t.ex. Hon hade tränat 3 gånger så länge som jag, gått dubbelt så många matcher som jag och vägde 8kg mer än mig.

- Det var dock en jämn match och jag fick respekt av alla som bevittnade, alltså ett helt jäävla gäng med killar och en bunt coacher. Som började konferera och snacka om de hade motståndare åt mig ca 2,5 minut efter min match.

- Jag hade ett obeskrivligt obehagligt ögonblick när en av tungviktarna som inte är min typ någonstans ALLS! råkade slänga ur sig att han "gillade mig" - fråga mig inte om sammanhangen - jag hängde inte med alls. Stackaren blev så grovt mobbad. -.-' Jag tyckte synd om honom som rodnade och blev skitgrinig men backade försiktigt därifrån.

- Olyckligtsvis backade jag in i en kille som nästan smällde till mig. Vilket gjorde att han påbörjade en lång ramsa med spanska meningar. Jag klämde fram Hablo....solo...igles. Och trodde att jag var fri. Varför skulle den enda personen med bra engelska vara äckligt sliskig?

- Försökte fly men insåg att jag väckte för mycket uppmärksamhet vart jag än tog vägen i ett fullsmockat gym. så jag tänkte FUCK IT och övade lite sparkar på en säck. Men då kom den sliskiga killen igen så jag kastade mig in i publiken kring ringen.

- Men det ledde mig till att behöva se en match när en kille fick stryk och jag såg precis vad han gjorde fel... Men kunde inte göra mig förstådd -.-' Vilket ledde till oerhörd frustration så tills slut satte jag mig bara på mattan och existerade.

- Det visar sig att den ägigaste killen på vårt gym pratar engelska. Vilket får mig att känna mig rålurad. Han har inte sagt ett ord på engelska till mig trots att han varit på varenda jäkla träningspass som jag -.-' När jag frågade ryckte han på axlarna

- Alltså här skapade jag en teori om att spanjorer kan engelska men väljer att låtsas som de inte kan. Vilket bekräftades inte långt efteråt. Mammans systers pojkvän som är VRÅLSNYGG började helt otippat prata engelska med mig. Vilket var mycket, myyycket dåligt!! Jag har problem nog att undvika honom -.-' vågar liksom inte titta honom riktigt i ögonen. Jag vet plötsligt vad drunknar i dina ögon betyder -.-'

- Och kaoset avrundades med att jag blev avsläppt och tränaren hojtar "Don't forget to call (namnet på killen som "gillade" mig)

WOAH. Nu lägger jag mig i forsterställning och återhämtar mig

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

ahaa, mailade precis dig för att be om info om matchen, men nu har jag läst här :-) Låter som en skönt förvirrad dag ändå. KRAM

2010-10-12 @ 09:59:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback