paint me paradise

I'm off to Santander!

2010-10-29 @ 14:15:57

18:35 den 20:e december landar jag på Arlanda flygplats!! SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN X)

Jag har dagen ledig efter morgonen så om en halvtimme sticker jag iväg till Santander! Shoppa lite förhoppningsvis, och eventuellt lite julklappar. ichigo får grytvantar, ni andra kan ta det som en varning om ni inte ger mig en önskelista!

Lite nervös måste jag framhålla, ska ta bussen härifrån byn till Torrelavega där jag ska hitta tågstationen och ta mig till den, köpa biljett i en spansk automat och ta mig på rätt tåg.. Och sen är det ju hela grejjen att ta sig tillbaka. Well, well pray for me!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hanna

hahah santa! XD lite min tanke vavvaa :D hoppas du hade kul & ej köpte en töntig kopp till mig okej!



obs ska tala i rim nu. när jag orkar, storkar. hahahaha

2010-10-29 @ 17:26:34

Postat av: hanna

såg grytlappar nu -.- inte riktigt vad jag ... vill ha. kommer ej använda varje dag.

2010-10-29 @ 17:27:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback