paint me paradise

IKEA

2010-10-06 @ 21:02:15

God kväll allihopa, jag var trött bortom denna värld igår när jag kom hem efter träningen.

Det var en sån där dag när man tycker att det bästa beslutet skulle väl ändå ha varit att stanna nerbäddad i sängen. Jag vrickade foten - för någon bumpade in i mig bakifrån och jag trampade snett på hans fot. Sedan fortsatte jag mitt otursstreak med att slå ihop mitt knä med någon annans och så tänkte jag just to finish it off så vrickade jag min stortå två gånger på rad.

Som tur är har jag mjuka vrister så ingen skada skedd, men tränaren envisades ändå med att spruta någon form av kylvätska/liniment på foten. Jag önskar att han inte gjort det. Det kändes som brinnande is, eller isande brand. You get the picture.

Jag fick också ett avskyvärt smeknamn/fightingnamn. För er som inte vet kallades jag för det supercoola och awesomly perfekta namnet Matrix back home. Här... är jag kallad för...

IKEAWOMAN...

On saturday I die. Of shame. -.-' Vem kan gå in i ringen och känna sig skräckinjagande med detta namn??

Jag menar vi svenskar, vi är beroende av IKEA, vi älskar deras priser, vi avgudar deras produkter, vi tycker om deras mat MEN VI GILLAR INTE IKEA.

IKEA är lite som Mordor i Sagan om Ringen, ett ställe man helt av allt inte befinner sig på, speciellt inte på en lördag. Och ännu mindre på en dag efter löning, eller när vädret är lite dåligt eller när folk är lediga.

För att avrunda: IKEA undviks i den mån möjligt. Och vad du än gör - undvik inte från pilarna.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen-chan

fick ditt mail innan också, första reaktionen goes something like this;

HAHA HAHA HAH AHAHAHHAHAHAH HAH AH AHAH HA HA



and then some more of this;



AAAHHAHHAH AAHAHA HA H AHHA HA



msn snarast !

2010-10-06 @ 22:16:19

Postat av: mira

You're a good friend -.-'

2010-10-07 @ 00:25:44

Postat av: hannanananan

HAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAH ALLTSÅ UNDERBARA SPANJORER JAG HAR MISSBEDÖMT EDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



åh ja.

tack för detta.



ahhaah

2010-10-07 @ 00:32:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback