paint me paradise

"I thought you were leaving, yet here you are closer than ever"

2010-10-23 @ 20:39:35

God kväll folket, för detta är en god kväll!

Dagen spenderades med att jag och farsan cruisade till grannbyn Cabezon i hans sportbil med rutorna nerhissade och musik på hög volym. Väl där satte han sig och chillade på ett cafe medan jag roamade omkring på marknaden och njöt av en solig dag. Ångrar att jag inte tog med mig kameranX(

Mot kvällskanten dök morsans föräldrar och hennes syster samt systerns pojkvän upp, vi fikade med bakelser de tagit med sig. Jag förstod majoriteten av konversationen som oturligt nog handlade om jämförande av priser på olika varor på marknad och olika mataffärer samt teater/opera jämförelser i Spanien och Rumänien. Mamman ska nämlige till Rumänien i början på november på arbetsrelaterade business.

Jag har också duktigt pluggat spanska idag *nickar viktigt* och fått instruktioner för secondhand bokaffärer i Madrid inför min och Ichigos besök i januari. Mycket viktig information angående en marknad jag inte visste om har nått mina öron och dit ska jag nästa söndag! X)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Trevlig kväll! :)

2010-10-23 @ 20:57:35
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback