paint me paradise

How many roads must a man walk down 13:07

2010-10-18 @ 18:22:32

This one goes out to you Ichigo. Spelades från köket här i Novales klockan 13:07 imorse - ledsen att jag inte kunde ringa. Hope this helps out.




För er som inte har någon aning - der här är min och Ichigos låt. Vi kom överens för ca 4-5 år sedan att varje gång vi hör den ska vi ringa varandra. Ichigo ringde för 1-2 år sedan när hon hörde låten på en buss. X)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannanana

ÅHHHHH <3!!!!!!!! vad glad jag blev! :D



förresten då tror jag herr van damme fyller 50 idag, kjamiz till honom också.

2010-10-18 @ 22:49:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback