paint me paradise

Här poppar jag in

2010-10-16 @ 00:01:25

Jag hade nyligen en mycket förvirrande chattstund med en japan... som kunde flytande svenska, vilket resulterade i att jag hoppade till engelska av reflex hela tiden - han trodde jag var helt knäpp i skallen -.-' jag undrar det ibland.

Jag har kommit fram till en svag, mycket filosofisk bild utav hur jag vill klippa mig. Jag tänker inte uttala mig om detta vidare för jag vill att alla blir vrålchockade sen. Tänke klippa mig så fort jag sätter fot i Sverige igen till jul. Om jag inte förfryser på fläcken det vill säga.

För alla nyfikna själar därute, inte mycket har hänt. Jag har tillbringat min tid softandes och läst mina favorityaoimangor för femtielfte gången. Måste skärpa till mig och ta tag i saker!

Quote från någon av alla mangorna jag läste:

"You have sex because you're looking for salvation,
compared to me, that's pretty human"

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback