paint me paradise

"Gentlemen, I wash my hands of this weirdness"

2010-10-24 @ 00:19:57

Dags för mig att sussa!

Föräldrarna är ute på middag med någon kompis från England, ungen har sovit sen de stack så jag har njutit av att ha stället för mig själv. Världens kassaste film har rullat på skärmen "Encantada" på spanska, säkert Askungen eller nåt skit på svenska -.-' kolla inte upp det själva för det vore slöseri med tid - DEN SÖG

On second thought, I'm pretty sure it would be translated "Enchanted".. ?

Fixade ihop lite käk, fisk fanns färdigt, ordnade ihop lite ris, knyckte ett salladsblad indränkt i dressing och knäckte några egenplockade valnötter, gjorde en vitlöksolja och fixade lite vitlöksbröd och toppa det hela med favorit läsk och chokladpudding till efterrätt. NÖÖÖÖÖÖJD

Avklarat flera sidor i spanska studier - ägnar min tid åt ordförråd som har att göra med inredning i hus samt beskrivningar av personer. Jo, men det kan väl komma till mer användning än azulejo (kakelplatta) elle dagens slöseri med hjärnutrymme ajedrez (schack)

Här är en Cantabriansk ko med andraord en typisk ko i Cantabria - Just because X'D

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback