paint me paradise

First rule of leadership: everything is your fault.

2010-10-17 @ 15:36:27

God morgon folk. Jag har sovit hela morgonen, klev upp strax innan halv 12 (ett hårstrå ifrån)

Jag har tagit min tillflykt till en fåtölj på nedervåningen, och där har jag tillbringat dagen. Jag är en halv meter från tvn, en meter från öppna spisen, 2,5 dm från bordet där min bok och fjärrkontrollen har sitt högkvarter och datorn i knät. Aaah. Life is goooood.

Nu ska jag skärpa till mig och få lite saker gjort. Saker man kan få gjort utan att resa på sig ur fåtöljen som nu är mitt näste.

Till Ichigo där ute - jag tar reda på allt om nöjesparken!
Till Jen-chan. F off! Jag ska ladda upp bilder -.-'

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: j

say what



2010-10-18 @ 00:14:15
URL: http://bruisedinnocence.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback