paint me paradise

Did I just do an oopsie again?

2010-10-06 @ 21:05:57

Jag satt där helt i lugn och ro och väntade på att träningen skulle börja, när en av tungviktarna från kickboxningen kom förbi. Han hälsade på mig, hälsade på sina vänner, tittade på mig och började berätta något.

Jag uppfattade: sparring. tand.

Och sen började alla gapskratta runt omkring oss. Och så sneglade de lite på mig och skrattade lite mer. Sen blinkade en utav killarna till mig. Och så fnissade de lite mer. (Ja fnissa är rätt beskrivning)

Fakta som jag utelämnat tills nu: Jag sparrades med honom ett bra tag passet innan. Och jag tog det inte jätte easy. Och jag träffade honom ett 20tal gånger i fejjan.

Vilken slutsats ska vi dra utav detta?

Jag låtsades helt enkelt att jag inte hade en aning om vad de snackade om - vilket jag ju inte hade. Jag är oskyldig!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback