paint me paradise

Cabezón och marknad

2010-10-02 @ 19:14:29

Tjoho. Jaha tjena. Vädret har varit kanon hela dagen - tackar vädegudar. Marknaden var supermysig - dock var båda mina köp inte riktigt 100% lyckade. Om jag lyckas ändra på saken så får ni veta vad jag handlade!

Jag har legat ute och gassat i solen som en annan reptil med Liftarens guide till galaxen ett tag nu och magen är full efter god middag och spanska bakerygrejjor - som mammans mamma köpt - med mig i åtanke <3

Nu är det dags för mig att lyfta på min bortdomnade röv - för det är den. Och ge mig ut och ta ett löparvarv - fast det vill jag ju inte men det gör jag ändå.

Jag är i massivt behov av ny musik på mp3n - alla ni som tycker synd om mig för att jag inte har något att springa till - maila gärna musik till mig. You know where ;)

Och här har vi ännu en återanvänd bild som jag försökt mig på med photoshop. Den var visserligen svartvit från början - men om ni tittar noga på "materialet" så ser ni att det är bara en aning kornigt och sen har jag gjort nå trix som jag inte minns - men ser bra ut - kolla in ögonen *nickar viktigt och allvetande*



Fotograf är självklart Jen-chan. <3

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback