paint me paradise

www.pixlr.com

2010-11-29 @ 13:53:29


en REDIGERAD bild från min promenad i lördags. Redigerad i onlineprogrammet pixlr.com (för att jag hittade sidan på nätet och var nyfiken)

Har aldrig varit ett fan av "ramar"etc men tänkte testa den här effekten (vinjett?) - ser inte den här bilden ut som en drömskog som borde innehålla kaniner och fluffiga moln i diverse färger utom rosa? Är faktiskt lite nöjd över den.

Om jag kan få snorungen med sina envisa fingrar att somna medan solen fortfarande skiner ute så ska jag ta med kameran ut i trädgården och försöka hitta något intressant att fota. Det är ju trots allt bra en trädgård.

Permalink Fotografi Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: HANNA

IN PÅ MSN!! JAG HAR TIGHTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-29 @ 14:16:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback