paint me paradise

Vissa dagar är sådär helt super -

2010-11-18 @ 23:30:40

Och så finns det ju dom som inte är det. Det här är en av dom som inte är super - helt ärligt skulle jag vilja påstå att den här dagen är helt sugigt sunkig!!

Irritationerna började redan tidigt i morse när ungen vägrade sova - fortsatte när the grandparents var 40min sena och ungen vägrade sova på eftermiddagen heller.

Irritationen förstärktes starkt när jag kom till gitarrlektionen och förväntade mig mer Imagine men fick istället en betydligt svårare spansk låt som jag aldrig hört tidigare. Irritationen började växa sig till ilska när låten 30 min senare byttes ut mot en SKITSVÅR annan spansk låt -.-'

Sen så tänkte jag att det skulle vända när jag kom till träningen - och ägiga killen var supertrevlig som alltid - eller trevlig är väl att ta i, skulle väl säga att de flesta skulle säga urläskig som beskrivning.. hur som helst - sen kom Alexia - då började det verkligen kännas som turen vände.

TILLS...

Dubbeluppvärmning - MED SKYDD - Sparkar - Skuggboxningsronder - 4xskottkärra + armhävningar + snabba slag - direkt uppföljt av hårda ronder på thaimitsar x2 innan byte - övergick direkt till sparring (här lyckades oturen verkligen knuffa omkull mig) - avslutning med ännu mer fys... W-II-EEE-FUCKING-WIE.

Under said sparring fick jag ett trevligt stenhård slag på mitt understa revben - det känns fortfarande 1,5 timme senare. Uppföljt av en vilsen lowkick som landade sådär härligt smärtsamt strax under höften - fet lårkaka på G.

Och just ja! - Sen får vi ju inte glömma den lilla detaljen att Pedro har bestämt - MATCH 18DEC (2 dagar innan hemkomst - MMMMM TRASIG TILL JUL *tummen upp ironiskt*)

Så nu sitter jag här och tjurar åt den fasansfulla tanken att behöva börja springa regelbundet i höstvädret -.-'

Träningsvärken som väntar på att kicka in imorgon tillsammans med tillhörande stelhet får mig genast att tro - TOMORROW'S GONNA BE A B-I-T-C-H.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback