paint me paradise

värld. lägg av nu va!

2010-11-23 @ 14:15:09

Ööh vilken dag alltså. Vi har gått från solig morgon till regnig lunch. Det verkar inte som att det kommer klarna upp any time soon. Vilket i sig betyder att jag måste pallra mig iväg till träning i REGN. *depp*

Och ni hörde ju alla om att jag faktiskt tog mig ut på en springtur igår. Kan ärligt säga GUUUUD vad jag avskyr löpning!! Men om man har match om mindre än en månad så får man springa ändå. Nu har jag BAJSONT i baksida lår. Så här är mitt i-lans problem. Antingen så genomgår jag ett helt träningspass (troligen fyspass) utan liniment eller så genomgår jag awkwardheten med att coachen smörjer in baksida lår med liniment... Tufft beslut.

Nu till något som faktiskt INTE är ett i-lands problem. För en gångs skull hängde jag med i något på nyheterna.. Och det var oroväckade. Det kan bli krig mellan nordkorea och sydkorea - om detta händer kommer USA stötta sydkorea vilket i sig kan betyda att nordkorea kanske attackerar den amerikanska basen i Japan.

FAN LÄGG AV MED DET DÄR! SABBAR MINA FRAMTIDSPLANER HELT OCH HÅLLET!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback