paint me paradise

Väntar MYCKET otåligt på nyheter om Allstyle

2010-11-20 @ 21:49:19

Idag tävlar Fight Club Stockholm på Allstyle och jag sitter i soffan och börjar bli uppriktigt arg över bristen på nyheter. Att bilder publicerades på facebook gjorde mig bara ännu mer rastlös! Nu får ni skynda er där hemma att rapportera noga! Hur gick det för oss i år??

Önskar att jag hade varit där tillsammans med hela gänget - Fight Club är trots allt som min familj. Jag har aldrig varit jätteförtjust i att tävla på Allstyle - tycker att allting alltid har blivit pannkaka men uppevelsen är oförglömlig.

När jag tänker tillbaka på Allstyle - tänker jag på mig själv som ett oskyldigt lamm som precis blivit kastat till vargarna. Men det som inte dödar gör oss starkare.

Här är jag - ser vilsen ut men var i själva verket asnervös (Mina fightingnerver är fruktansvärda, har ju trots allt scenskräck)



men när ringdomaren säger FIGHT! så försvinner allt annat.



Jag sitter i min Allstyle t-shirt från min absolut första match - den har hängt med i 3 år nu. När jag hade lunginflammation och slussades runt på sjukhus i 8 timmar blödde jag ner Allstyletröjan och alla fläckar har inte riktigt blekts bort. K-R-I-G-A-R-E. I väntrummet visades boxning på en liten tv. Jag driftade fram och tillbaka ur medvetslöshet. Minns att vid ett vaket tillfälle hade fighten gått så långt som till 16e ronden.

Jag vill gärna tro att jag fått hårdare hud på näsan sedan mina första matcher - 18dec sätts jag på prov - a lot is at stake - for me - I want to prove myself for you - and I want to do it for me. I want to come back and I want you to be proud.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback