paint me paradise

Utesluter lärare från möjliga karriärsval

2010-11-03 @ 13:17:25

Försöker förklara för min japansk chattkompis skillnader mellan "va", "förlåt" och "ursäkta" and obviously it doesn't help om jag har honom den engelska översättnngen och säger använd dom på samma sätt som "what", "sorry" och "excuse me" -.-'

As so, jag vägrar bli lärare i framtiden, men that makes sense, jag står inte ens ut med att lära nybörjare på träningen -.-'

Jag är så jävla mätt på "she's lovely" och "she's adorable" - the grannie staying here manages to say it at LEAST 400times a day to the baby and I'm the victim having to act as a witness X(

On a brighter note, jag mår waaay bättre och imorgon ska jag på marknad och also

47 DAYS LEFT BEFORE SANTA ARRIVES TO SWEDEN
"Have you been naughty or have you been nice?"

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hanna

very nice, you know me



that will be 1 awesome hat please :D

2010-11-05 @ 13:27:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback