paint me paradise

Tillbaka efter en lång shoppingdag

2010-11-12 @ 22:57:32

Ååååh jag är sååå trött!! Gick hemifrån 14:40 och kom tillbaka 20:45. Tog en lång dusch, käkade en god middag och nu sitter jag framför tvn och kollar på nya avsnittet av Navy CSI. Därefter ska jag poppa mina popcorn och kicka igång Seven pounds. Tror dock att jag får titta på den ensam då pappan redan halvslumrar i soffan.

Imorgon ska vi tydligen iväg och käka lunch hos mammans syster, jag hakar på även om det tar emot. Måste nämligen kliva upp 09:30 och jag ville ha riktit lång sovmorgon. MEN jag vill också vandra runt i de julpyntade affärerna X)

Jag köpte ett underbart "spray balsam" som man sprayar i håret efter man tvättat det, kunde reda ut mitt hår hur enkelt som helst, kunde knappt tro det. TIPS TILL DIG JEN-CHAN. Köpte också ett nytt "fodral" till min mobil, den är ljusblå och passar perfekt! Samt två "lypsyler" jag säger "lypsyler" för att dom var formade som kritor X)

Nödvändiga saker som införskaffades var: utlovade vykort, liten present till Jen-chan (hennes present är nästan avklarad), spa-set till min mormor i julklapp, liten grej till Aki och CHOKLAD I MÄNGDER.

4 crossianter över 1 dm stora med chokladtäcke för 1,40E
4 napolitanas (crossiantrulle me chokladkrämfyllning och chokladströssel ovanpå) 1E

CAN YOU BELIEVE IT?? I Stockholm ruinerade det mig att köpa något ute på stan. Här kan jag köpa EN HEL KASSE full med bakelser för under 30kr. <3 <3 <3 Kommer aldrig vänja mig vid Stockholm igen...

PS: Har en samling bilder på bakelser som ännu inte är överförda.

Kan ni fatta hur lycklig jag var där jag satt på en trappa i solskenet i 22GRADER VARMT och käkade nybakat??

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback