paint me paradise

Superförkyld!!

2010-11-02 @ 09:13:55

Ledsen folket,
bloggen får vänta, min kropp och hjärna har ett stort funktionsfel med den här jävla förkyldningen. Igår mådde jag så dåligt att jag inte ens klarade av att lyssna på musik! Då är det riktigt illa -.-'

Jag lyckades sova bort större delen av febern inatt men den är inte helt försvunnen och huden ömmar. Till och med min stora allstyle t-shirt skaver. X(

Återkommer vid tillfrisknande!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hanna

krya på dig snookie! skickar mjuka tankar som du kan lägga under kudden (..eller nåt).

2010-11-02 @ 11:47:21

Postat av: Mira

Ehm är inte totally creeped out (ännu) Tack. xP

2010-11-02 @ 13:07:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback