paint me paradise

STORT BU FÖR RYANAIR!

2010-11-18 @ 17:16:11

Ryanair må vara billig - mycket billig. Det ska dom ha credit för.
Men det vi inte gillar är deras trix - massa extra utgifter på ALLT.
Stort bu för att enda bagaget som är tillåtet är ett litet handbagage på max 10 kg!
Om jag nu ska åka bort en vecka och SHOPPA - Hur i helsike ska jag klara mig på det då?

Nu är det ju så att jag och Jen-chan ska åka iväg till Paris i april (!!!!!)
Självklart kan jag ju inte låta bli att kika på flyg och lite allt möjligt -
DÅ ÄR DET VÄL TYPISKT ATT VI SKA BEHÖVA TA RYANAIR??

BUT DON'T DESPAIR - Jag har en plan.
Nu tänker Jen-chan OH-OH.
Och jo det gör hon rätt i.

Planen är att när vi åker hem (till spanien) från Paris så får vi helt enkelt hamstra på oss kläder!
Alltså - ca 4 t-shirts, fyllda bh-kupor (åtminstone 4 t-shirts borde väl komma ner där?)
Dubbla TJOCKtröjor - Jacka - Jeans med mjukisar över - You're getting the picture -
Och så får vi ju fylla fickorna med mer kläder.

Och så toppar vi det hela med att ha på oss Mickey Mouse - öron.

Jen-chan hur känner du inför det här?
Let's face it, du klarar inte 2 veckor borta hemifrån och återvända med 10kg när du antagligen kommer ha minst 5kg när du startar från Sverige.
Och du lär inte betala extra för övervikt heller -eller hur?

So, you're in then? X')
Alltså... Vi ser väl mindre dumma ut om vi är två.. Eller det kanske ska vara - Vi känner oss väl mindre dumma om vi är två..?

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback