paint me paradise

SPANSKA BAKELSER

2010-11-17 @ 16:39:54

(JAG OCH CAPS LOCK ÄR BÄSTISAR IDAG)
HÄR FÅR DU SOM BELÖNING FÖR JOBBET *KLAPPA PÅ HUVUDET*


NAPOLITANA med färskpressad apelsinjuice.
Beskrivning: liknande konsistens som en crossiant med chokadfyllning, glasyr och chokladströssel
Betyg: 5/5 - en av mina absoluta favoriter!


BAKELSE VARS NAMN JAG INTE MINNS med Fanta limon
Beskrivning: tårtbotten med kräm mellan toppad med smällt choklad och hasselnöt.
Betyg: 5/5 ÄLSKA


BAKELSE VARS NAMN JAG INTE VET och varm choklad
Beskrivning: mer fast konsistens med choklad/likörfyllning och stelnad smält choklad täcke
Betyg: 1,5/5 Jag har aldrig gillat likör - med chokladfyllning hade den fått en 5a.

Nu har jag utelämnat ca 300bakelser/tårtbitar som jag inte haft tålamod att fota - ska bättra mig!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback