paint me paradise

Oupsie, nu missade jag att uppdatera igen

2010-11-11 @ 13:29:37

God dagens,
jag har inte haft tid att blogga, leden folket. Det beror inte på att jag har varit deppig som förra inlägget kan ha hintat på. Tvärtom, jag chattade med Aki, hade en låång camconversation med Jen-chan och min mamma. Jag har kollat på film(er) och jag har också pallrat min röv till träningen efter att ha varit förkyld en vecka.

Varför ska det alltid vara lika tungt att komma tillbaka till träningen efter att manvarit sjuk?  Tränaren var bortrest i Holland. WTF? Om man bor i Spanien varför åka på semester till Holland? Nej förresten, varför åka på semester till Holland överhuvudtaget? And also var är logiken att åka NORRUT under vinterhalvåret?? Själv känner jag att jag kanske borde färdas ännu mer söderut till nästa vinter -.-'

Ikväll ska jag pallra mig iväg till gitarrlektion och träning! Ska bli roligt nu när det inte stormar ute längre *puh*

Jag slänger upp ett band jag hittade nyss. Ja, jag vet att tjejen från Harry Potter är med i den, men igorera och lyssna på musiken. Lite The Killers över det hela!



ALSO; Jag planerar en superbra fredag X') Shopping, följt av middag med chokladbekelser till efterrätt och sen Seven Pounds (som jag fortfarande inte har sett - hört endast bra saker och ingen riktig informaton) med popcorn. Och självklart sovmorgon på lördag. Mohahaha!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen-chan

jag vill så till holland ! :O



o vad händer med bilder på chokladbakelser ?? så många som du äter måste du väl kunna behärska dig några sekunder åtminstone o ta en bild. EN ENDA ÄR ALLT JAG BER OM !



är det inte seven pounds som har ett konstigt slut o alla som sett den kan inte berätta något om den utan att förstöra så att man själv måste se den ? låter mysko iaf

2010-11-12 @ 00:06:54
URL: http://bruisedinnocence.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback