paint me paradise

Ny vecka, ledig eftermiddag - aaaaah

2010-11-15 @ 16:14:25

Hallå! Igår började jag smygpacka min resväska inför hemresan över jul - kunde ju trots allt inte låta bli X')
Jag skyller lite på att jag undrar hur i helsike allt ska få plats men helt ärligt beror det mest på otålighet. Dock fylls den skrämmande fort och jag har fortfarande mer än hälften av julklapparna kvar att inhandla.

Imorgon är det dags för träning och då har jag 2,5 timme på mig innan att ta död på så jag ska knata runt och försöka införskaffa vissa prylar X)

Eftermiddagen ska jag tillbringa med latande. Har precis avslutat filmen "The hunt for Red October" och ska strax ner för att stjäla minichokladkakor - sen har jag lite gitarrövande framför mig och sedan belöning med Big Bang Theory <3

Igår var pappans datanördkompis här - han pimpade min dator med nytt virusprogram och gav mig tillgång till hans betalkonto på megavideo - inga mer usla 72 minuter för mig - no sir!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback