paint me paradise

något har gått snett med utseendet på min blogg...

2010-11-24 @ 18:59:32

är det bara jag som kan se att inläggen är i stora bokstäver och fet text? *förvirrad*

Hallå allihopa!
Mår märkbart bättre idag och antingen så var det en stor slump eller så fattade ungen att jag behövde samarbete idag. Gissar på en stor slump. Vi har haft en lugn hemmadag - bra med siestor och jag har till och med haft tid att kolla på en film.

En film som nätt och jämnt var värt de knappa 2 timmarna. Bourne Identity. Jaaag vet, jag är super efter! Jag hade aldrig sett den tidigare och hade ingen aning överhuvudtaget alls om vad filmen handlade om. Then again, jag har aldrig gillat Leonardo. Filmen fick ett litet plus för att Julia Stiles medverkade - sen tog jag tillbaka plusset för att jag inte gillade rollen de gett henne.

So there you go, min dag sammanfattad. En timme kvar innan ungens bad och sen blir det kvällsvälling och säng för det lilla monstret. Och då tänkte jag kicka igång uppföljare 2 till filmen.

PS: You've heard of the grass is greenar on the other side, right? Well, visste ni att gräset är grönt året runt här? PÅ-RIKTIGT <3 Det har utlovats massa snö här omkring i bergen under de två kommande dagarna. Men inte här på sealevel såklart - kan inte låta bli att undra om vi kanske får någon snöflinga ändå, även om den smälter bort på en gång.

Till helgen börjar julpeppet <3

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Okej. Jo det är möjligt att jag inte kan se skillnad på Leonardo och Matt Damon... Jag kan heller inte se skillnad på Matt Damon och en annan kille.. vars namn jag inte ens minns just nu...

2010-11-24 @ 20:45:11

Postat av: Anna

Jag trodde du hade valt designen medvetet?!? den vanliga är bättre iaf :-) Här är massor av snö - tom inne i stan! - och soligt. Kram

2010-11-26 @ 11:09:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback