paint me paradise

mitt ideal

2010-11-26 @ 23:14:21


Känner ni igen bilden? Detta är Angelina Jolie i filmen Wanted.

Detta är mitt ideal. Jag tycker hon är VRÅLSNYGG.


För det första avgudar jag hennes kropp - fast lite mer muskler ska det vara.
För det andra har hon ett WOW-ansikte.
För det tredje: ÄLSKA TATUERINGARNA PÅ DENNA BILD.

Vill själv tatuera mig en dag. Vill ha ett liknande "collage" på ryggen,
dock med mina egna utvalda motiv.
Har velat ha vingar över skulderbladen under en lång tid,
nu funderar jag på en vinge på ena sidan och en text på andra.
Liknande Angelinas buddhistiska "incantation" på vänster sida.
Jag skulle vilja ha något japanskt intatatuerat -
kanske en gammal myt?

Hmm. Tåls att tänkas på. Tänker inte tatuera mig på åtminstone ett år iallafall.
Vill ta mig till Japan först - efter det är det bara GO FOR IT.

Permalink ÄLSKA Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback