paint me paradise

Läängtar!

2010-11-08 @ 19:38:12

Äntligen är det kväll! Min eftermiddag blev inte helt som jag hade tänkt mig men trötta jag överlevde genom chokladöverdoser hela eftermiddagen.

MEN, jag har massa att se fram emot! Längtar verkligen till hembesöket över jul! Försöker hålla igen sjungandet av julsånger - 26november kickar jag igång JULMAGISTÄMNINGEN FO' REAL PEOPLE! :) Då är det dags för julsånger, julpynt (har liksom övertalat familjen till kraftigt julpynt - även trädet utanför kommer lida av julpynt) och jag ska beställa böcker som kommer vänta på mig när jag kommer hem, och kontaktlinser för blindheten. Min japanska chattkompis har också utlovat att skicka ett vykort från Japan till mig :) OCH det kritiska beslutet om Disneyworld blir av bestäms då!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hanna

har du bokat en dag för julstämning? haha whatever works! ska bli så gött att du kommer hem amiga!!!!! :D

2010-11-09 @ 23:49:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback