paint me paradise

Karaokesugen!!

2010-11-07 @ 16:54:12

Goder morgon,
det svider fortfarande att jag var tvungen att tacka nej till New York erbjudandet. Det gör liksm ont enda in i själen.

En låång sovmorgon till ett hjälpte en hel del, och choklad botade resten. X)

Har massa att se fram emot <3
Bland annat:
=Köpa dom underbara skorna i Santander
=Beställa massa böcker som jag hämtar ut till jul i Sverige
=Marknad (som jag ännu inte utforskat)
Samt lite planer som jag arbetar på i hemlighet X)
Och detta är bara INNAN mitt efterlängtade hembesök<3

PS: Fick brev från min mormor idag. Hur kommer det sig att hon ALLTID stavar mitt första namn "Wicky"?? Det är något hon började med för ett par år sen -.-' I'm not löving it



Jag vill sjunga denna sång!!! <3 (Såg precis en klassisk kass japansk karaokevideo)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback