paint me paradise

It couldn't be!!

2010-11-08 @ 14:20:57

Raped by Allen har 10 VÄNNER på myspace!!
I am just as shocked as you guys. Must be a fluke.


Vi har världens storm här borta, det är bara 11grader och det blåser som en jävla orkan. Regnet öser ner också.Tydligen är det 10meter höga vågor vid kusten! Grenar och löv har blåst ner på vägarna och gör det svårt att ta sig fram. Vi väntar på att floden ska svämma över och vi får översvämmning i trädgården.

Min plan var att bädda ner mig i soffan med en bra film och en skål popcorn, men tydligen stannar ungen hemma idag så det blir barnpassning istället. X( Såg fram emot en lugn och ENSAM eftermiddag. Suck.

Well imorgon är en ny dag och då jobbar jag bara till lunchtid (ca 14 här) och stormandet ska fortsätta så filmen väntar på mig till i morgon!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback