paint me paradise

"I don't know. I don't care, that's why they put me in charge."

2010-11-26 @ 16:16:19

I've been doing some soul searching. No well that's wrong.

Min japanska chattkompis verkar ha missförstått mig helt. Misstag han begick:

- försökte lära mig om kampsport
- försökte tipsa mig om de mest självklara kampsportsfilmerna
- tycka om tjejfilmer
- säga att han hellre ger blommor än choklad på alla hjärtans dag
- kalla mig princess
- kalla mig lady
- ville bjuda mig på romantisk middag
- tro att han visste mer om min bästis än jag (dom är också chattkompisar)
 
och listan fortsätter.

Nu ifrågasätter alla varför jag fortfarande har kontakt med honom. Han är mitt sista alternativ ifall jag åker till Japan och blir hemlös (eller liknande troliga situationer)

Jag har sedan länge insett att jag har många dåliga egenskaper, det ni inte förstår är att jag redan visste om det och accepterade dom. Hey, nobody's perfect right.

Några av mina favorit-dåliga egenskaper är: Mitt Gudkomplex (jag tror mig vara överlägsen alla - vilket ingen bevisat fel än - Ichigo you know what I'm talking about - you're the same), min förmåga att aldrig bli straffad för att strunta i saker som t.ex att gå på lektioner eller någonsin plugga. (Jen-chan hur många gånger har du sett mig plugga?) Och till sist min utomordentliga förmåga att ljuga.

Jen-chan. Du minns att jag frågade, undrar om jag kan fejka mig genom gitarrlektionen - jag har inte övat något. Lektionen blev inställd. YEAH!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hanna

haha jag har precis samma favoritdåliga egenskaper! AWESOME.

2010-11-28 @ 15:35:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback