paint me paradise

i brist på bättre helt enkelt

2010-11-19 @ 15:43:22


Bild från stomen för ett par dagar sedan - vi fick hagel - i ca 3 minuter. Ni skulle sett mig kuta till övervåningen och gira i svängarna för att hinna fota innan allt försvann. Här har vi en olycklig misse som ville in när jag blockerade dörruppningen.

PS: Detta är katten som HÖGG MIG I HANDEN igår kväll när jag försökte maila Jen-chan om vilken jäkla kass dag jag hade. Kände liksom att kattens tugga av min handrygg var pinsamt ironisk.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mira

Gud vad sorgligt - min svenska håller ju på att dö! "dörruppningen" med vad tänkte jag med??

Dörröppningen ska det vara! -.-'

2010-11-20 @ 18:00:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback