paint me paradise

höst i lilla byn Novales

2010-11-30 @ 14:22:30



Den här bilden känns så mysig. Höstig men ändå varm. Jag önskar bara att jag kunde känna så om hösten också. Men det gör jag inte. Höst makes for pretty pictures and a lot of indoor playtime.

Ni kanske har undrat varför majoriteten av mina bilder är tagna med vackert solsken? Jo men det är bara för att jag undviker att gå utanför ytterdörren annars. Så låt oss hoppas på en fin helg så jag kan ta en tur till grannstranden för att se om stormen för ett par veckor sedan lyckades översvämma resturangen i närheten med sina 14 meter höga vågor. Med solsken så blir det riktigt pretty bilder!

Permalink Fotografi Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback