paint me paradise

helt sänkt idag

2010-11-24 @ 01:11:48

Min första hemlängtan attack slog till kraftigt idag - och ni kommer aldrig tro vad det var som triggade det!
Träning. Kan inte fatta det själv. Vissa dagar känner man sig bara kass, du vet - lätt att slå omkull. Det här visade sig vara en av de dagarna.

Missförstå mig inte, tränaren är schysst, killarna är trevliga osv. MEN - väldigt få av killarna sparras ORDENTLIGT med mig. Ännu färre väljer fivilligt att sparras med mig och INGEN vill träna kombinationer med mig. Idag var det bara för mycket.

Började plötsligt våldsamt sakna mina tränare hemma i Sverige, hur jag ALDRIG blir vald sist och hur folk tar mig allvarligt och hur tränarna kramar mig när jag kommer och går... Alla kompisar där <3 Kommer alltid tycka att det är hemma.

Och då började tårarna liksom spruta. De har lagt av med det nu - kan bero på vätskebrist efter träningen.

Och jag ångrar bittert att jag inte kunde hålla det inne. (ägiga killen får från och med nu heta *tänker långsamt - 2 minuter senare har inte kommit fram till något* Willy (tagiskt resultat) Will var tvungen att komma fram och prata med mig och jag var tvungen att säga "I'm here to train like everyone else, and people treat me like I don't belong here".

Åååh vad jag ångrar det bittert nu. Han har gjort absolut inget fel! Den bästa sparringen jag haft sen jag kom hit var med honom, och han går förbi mig och viskar diskret instruktioner åt mig de gånger jag sett extra dum och förvirrad ut.

FAN.

Hur sorgligt var det inte att jag inte kunde låta bli att maila min coach hemma i Sverige också? Varning för meltdown.

Juste. Jag var nästan med om en kraftig bilolycka idag. Handlade om en sekunds skillnad...

Nu tänker jag sova.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

2010-11-24 @ 10:24:57
URL: http://s

Postat av: Anna

Usch vissa dagar är man bara sådan där :-( Tycker ändå det var bra att du sade som du kände! Och att du är tuff som ändå går dit fast det verkar vara über-macho. KRAM

2010-11-24 @ 10:25:54
URL: http://stadshimmel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback