paint me paradise

"Geesh, you're not having fun?! And I'm farting rainbows!"

2010-11-29 @ 22:16:02

Jag känner mig lite omotiverad till bloggning, dels för att jag har sprängfärdig huvudvärk och låter som en smurf - both caused by a major hit by the flu och dels för att inget jag skriver någonsin kan toppa mitt senaste inlägg om Capybaras.

Blir ingen träning för mig den här veckan, ytterligare något att deppa över. Funderar på att ställa in matchen den 18 dec - om jag inte mirakulöst fått superkondition genom den här influensan. Suger!

On the upside though så har jag bara 14 arbetsdagar kvar innan jag åker till Stockholm förjulfirande. Och jag har sovmorgon imorgon bitti <3 hurra!

Tänkte försöka ge mig an lite fotoredigering om internet vill bistå med någon inspiration. (wow kan jag ordet bistå??)

NU INTRODUCERAR JAG DENNA FÖRKORTNING: KISS= KEEP IT SIMPLE STUPID

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback