paint me paradise

förkyldnings rond nr 2

2010-11-28 @ 17:21:21

Jag avskyr att vara sjuk!!! Jag avskyr vinter!! (Jag vet att jag är i Spanien och det kallaste hittills har varit 7+ men ändå) Nästa vinter måste jag definitivt längre söderut. Någonstans där temperaturen inte droppar under 20grader. Grekland kanske? Eller måste jag ännu längre ner?

Jag har tillbringat större delen av helgen i min säng.
Igår vaknade jag 12:30
Somnade 17:00-21:00
Somnade 22:00-10:30
Somnade 12:30-14:30

Jag vill egentligen sova ännu mer men jag tänker ligga i sängen och tycka synd om mig själv till senaste bleach och one pieceavsnitten.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback