paint me paradise

det reeegnar

2010-11-20 @ 17:31:58

Regnet öser ner, jag har väntat på att kunna sticka ut och springa i 2,5 timme nu, det verkar inte som att regnet tänker ge sig. Jo jag vet att jag borde vara tacksam men jag hade verkligen behövt pallra ut min röv för en springtur. Revbenen ömmar fortfarande men inget brutet - det skulle gjort betydligt mer ont, och lårkakan är ju inte precis en smekning heller.

Vad tror ni gör mest ont? En krafig smäll mot revbenen eller en lårkaka? Om du svarade kraftig smäll mot revbenen har du...

Jag har tillbringat eftermiddagen med att spana på The Expendables <3 härlig film med härliga gubbar! Jag och Ichigo var och såg den på bio innan jag stack till Spanien - väääääääärt!

Jag älskar när Jet Lee tjatar om mer pengar från Stallone <3

"Yin Yang: It's difficult.
Barney Ross: What?
Yin: My life is difficult. I need more money.
Barney: Why that?
Yin: I work harder than the rest.
Barney: No, you don't.
Yin: Yes, I do! Everything is harder for me. When I'm hurt, wound is bigger, 'cause I'm smaller. When I travel I need to go farther.
Barney: I know, because you're smaller, right?
Yin: Yes.

[awkward silence]

Yin: I need more money.
Barney: I know, you told me."












FEL. - En lårkaka är fan så mycket jobbigare!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hanan

hahahahahah älskar den scenen XDXD

2010-11-22 @ 20:31:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback