paint me paradise

blomfanskap

2010-11-29 @ 12:14:51



Oredigerad bild, photoshop är en riktig biatch idag och min hjälguide kan ta och stoppa upp sig någonstans. Jag testade och det funkade inte och nu har jag ingen lust längre! (Vilken fightingspirit -.-')

Här är en bild tagen på min promenad i lördags, under en liten tid utanför min feberyrande koma. I natt drömde jag mardrömmar om att jag blev tvingat till att plugga - på riktigt! Något satt och hotade mig med vapen och jag var tvungen att skriva en uppsats. Hahaha vad säger det dig om hur mycket jag ogillar skola?

Och där jag stod och tvättade mitt bleka fejs så tänkte jag (på tal om mardrömmar) Vad skulle du göra, behöva ta tag i din fobi eller skjuta din bästa vän? Min absolut största fobi är sprutor/dropp och allt som liknar detta. Men jag skulle inte tveka. Jag skulle sjkuta min bästa vän. Jag sa inte döda min bästa vän.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback