paint me paradise

är det möjligt att avsky löpning och kyla mer än mig?

2010-11-22 @ 15:27:36

Jahapp. Då var tiden kommen... Solen tittar fram och inga regnmål på ingång. Och ändå är det bara 10grader ute *olycklig* Jag har pälsat på mig ordentligt, jag har säkert 3 kg extravikt bara kläder.

- underkläder
- linne
- myycket varm polotröja
- 3kvarts tjocktröja med luva
- fodrade mjukisbyxor
- strumpor
- knästrumpor

+ converse
funderade på att ta skarf också men med risk att gå för långt så utelämnade jag det. Dags att snappa åt mig nycklarna och sticka då. Återkommer efter dusch och något drick samt ätbart om jag inte får en stroke.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback